خبرگزاری کار ایران

اظهارات توهین‌آمیز خبرنگار اسرائیلی علیه اعراب

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۱۷۶

خبرنگار اسرائیلی، عصر روز گذشته- دوشنبه- در شبکه عبری‌زبان «کان ۱۱» با اهانت‌های شدید به اعراب،‌ آنها را«وحوش انسان‌نما» توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، «یارون لندن»، خبرنگار اسرائیلی (۷۹) ساله در این برنامه گفت: «عرب‌ها وحشی و قاتل هستند، یکدیگر را می‌کشند،‌ آنها نه تنها از یهود بیزار هستند بلکه  خود را از راست به چپ و از روبه‌رو به پشت سر و از شرق به غرب می‌کشند، عرب، عرب را می‌کشد». 

لندن در ادامه گفت: «در این مورد مشکلی وجود ندارد. من فقط از مردم فلسطین صحبت نمی‌کنم، بلکه از فرهنگ عربی می‌گویم». 

لندن در پایان برنامه گفت: «پیش از پایان برنامه تهیه‌کنندگان برنامه در گوش من گفتند که در شبکه‌های اجتماعی نسبت به اظهارات من درباره کشتار در فرهنگ عرب اعتراض‌هایی مطرح شده است». 

وی در ادامه گفت: «عرب و چپی‌ها خواهند گفت که لندن نژاد پرست است، اما راستی‌های خواهند گفت که او چپی است و می‌گوید که عرب قاتل است... این ناراحت کننده است... چنین نکنید». 

هیأت رسانه‌ای اسرائیل با محکومیت اظهارات لندن، آن را اظهارات پوچ از سوی فردی تحریک‌کننده نه یک شخصیت فرهنگی برشمرد.

این هیأت همچنین اعلام کرد که تا امروز- سه‌شنبه- منتظر عذرخواهی لندن هستیم در غیر این صورت فعالیت او به تعلیق در می‌آید. 

لندن نیز تاکنون از هرگونه عذرخواهی یا اظهارنظر نسبت به آنچه روزنامه «یدیعوت آحارنوت» در مورد او مطرح کرده خودداری کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز