خبرگزاری کار ایران

ادامه لفاظی‌های نتانیاهو علیه ایران

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۱۳۹

نخست‌وزیر اسرائیل با تأیید دست داشتن این رژیم در حملات اخیر به پایگاه‌های الحشد الشعبی در عراق، در ادامه لفاظی‌های خود بار دیگر ایران را تهدید کرد.

به گزارش ایلنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل برای نخستین بار صریحا تایید کرد که این رژیم در حملات اخیر به پایگاه‌های الحشد الشعبی در عراق دست دارد.

نتانیاهو، شب گذشته در گفت‌وگو با شبکه ۹ تلویزیون اسرائیل، گفت: «ما علیه ایران در همه منطقه اقدام می‌کنیم از جمله در عراق.»

وی، روز دوشنبه نیز در اولین اشاره به حملات اخیر منتسب به اسرائیل در عراق مدعی شده بود» «ایران برای نابودی اسرائیل در منطقه پایگاه‌های متعدد ایجاد کرده و از نظر اسرائیل، ایران در هیچ کجا مصونیت ندارد.»

طی یک ماه اخیر چهار پادگان مختلف نیروهای حشد الشعبی در عراق هدف حملات قرار گرفته است. حمله به این مراکز استقرار نیروهای الحشد الشعبی با انفجار انبار راکتی «آمرلی» در استان صلاح‌الدین آغاز شد و در تازه‌ترین رویداد از این دست، پادگان نیروی هوایی «البلد» در استان صلاح‌الدین در شمال بغداد، شامگاه سه‌شنبه دستخوش انفجار یا حریق شد، که طی آن، دو تن کشته و پنج تن زخمی شدند.

«ابومهدی المهندس» نایب رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق، روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد از نظر این سازمان «اولین و آخرین مسئول حوادث اخیر در پایگاه‌های نظامی عراق، آمریکا است».

وی آمریکا را متهم کرد که امکان داده ۴ پهپاد اسرائیلی از طریق جمهوری آذربایجان وارد عراق شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز