خبرگزاری کار ایران

طعنه ترامپ به دموکرات‌ها بابت طرح بهداشت و درمان مهاجران غیر قانونی

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۷۸۳

دموکرات ها در پی معرفی نامزد نهایی خود شب گذشته مناظره‌ای تدارک دیدند که با تمسخر رئیس‌جمهوری نسبت به طرح درمانی آنها برای مهاجران غیر قانونی رو به رو شد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، در جریان مناظره انتخاباتی دموکرات‌ها در میامی مجری برنامه از کاندیداهای ریاست جمهموری حاضر در آن مناظره که «جو بایدن» معاون رئیس‌جمهوری سابق آمریکا نیز در آن حضور داشت، پرسید: «آیا شما از طرح بهداشت و درمان مهاجران غیر قانونی که به آمریکا می آیند حمایت خواهید کرد؟» همه اعضا به نشان حمایت دست‌های خود را بالا بردند.

این حرکت کاندیداهای ریاست جمهوری با واکنش منفی دونالد ترامپ در توئیتر مواجه شد. وی که برای اجلاس جی ۲۰ در ژاپن به سر می‌برد، در این مورد نوشت: «دموکرات‌ها همه دست‌هایشان را به نشانه حمایت از طرح بهداشت و درمان مهاجران غیر قانونی بالا آوردند، ولی چطور است اول به بهداشت و درمان خود آمریکایی‌ها توجه کنیم؟»

وی در جریان دیدار با «آنگلا مرکل»، صدر اعظم آلمان بود نیز نتوانست از این مناظره حرفی به میان نیاورد و ادامه داد:« خودتان که در جریان هستید. می‌توانم بگویم مناظره زیاد جالبی نبود.»

«برد پارسکل» مدیر تبلیغات انتخاباتی دونالد ترامپ در توئیتی در این مورد نوشت: «دموکرات‌ها وعده کالج رایگان، درمان رایگان، خانه، ماشین، قایق و بستنی رایگان می‌دهند. هیچکس نباید کار کند و همه چیز باید مجانی باشد. جالب است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز