خبرگزاری کار ایران

معاون درمان علوم پزشکی مازندران:

تجهیزات و امکانات بهداشت و درمان مازندران از شاخص رو به رشدی برخوردار است/افزایش تخت بیمارستانی مازندران به بیش از 4100 تخت

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۳۶۱

معاون درمان علوم پزشکی مازندران گفت: تجهیزات و امکانات بهداشت و درمان مازندران از شاخص رو به رشدی برخوردار است.

حامد روحانی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: در بعد از انقلاب شاهد رشد قابل توجهی در بهداشت و درمان بوده ایم و توسعه مناسبی ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: در رابطه با اقدامات درمانی قبل و بعد از انقلاب شاهد توسعه روز فزون هستیم و از 20 بیمارستان قبل از انقلاب اکنون غیر از شهرستان بابل که مستقل است؛ دارای 32بیمارستان در سطح استان هستیم و 8 بیمارستان دولتی و خصوصی در حال ساخت و تجهیز است.

معاون درمان علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه در قبل از انقلاب هیچ تخت ویژه همچون آی سی یو و سی سی یو و غیره در مازندران نبود؛ گفت: افراد برای خدمات گرفتن در بخش ویژه باید به تهران مراجعه می کردند و اکنون 700 تخت ویژه در کل استان مازندران وجود دارد.

روحانی زاده خاطر نشان کرد: دیالیز مازندران از 8 دستگاه در قبل از انقلاب به 252 دستگاه افزایش یافته است و خدمات در بسباری ازشهرها در بخش دیالیز انجام می شود.

وی با بیان اینکه در قبل از انقلاب کل ظرفیت پزشکان مازندران 400 پزشک بود، افزود: اکنون 3 هزار پزشک عمومی و تخصصی در بیمارستان های دولتی و خصوصی مازندران به عموم مردم خدمات ارائه می کنند.

معاون درمان علوم پزشکی مازندران گفت: علاوه بر وجود پزشکان عمومی و متخصص امروزه مازندران از وجود 110 پزشک فوق تخصص برخوردار است که در رشته ها و حوزه های مختلف به مردم خدمات درمانی ارائه می کنند.

روحانی زاده گفت: مجموع بیمارستان های مازندران از 700 تخت قبل از انقلاب، امروز به بیش از 4100 تخت افزایش یافته و تجهیزات و امکانات پزشکی در اقصی نقاط استان گسترده شده و همگان از امکانات مختلف بهداشت و درمان برخوردارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز