خبرگزاری کار ایران

دعموش: صحنه ارعاب علیه ایران و محور مقاومت نابود خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۱۵۷

نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تأکید کرد که ایران کشوری قوی و مقتدر است و با آمریکا از موضع برابر رفتار می‌­کند.

به گزارش ایلنا به نقل از النشره، «علی دعموش» نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم یادبودی در شهر «کفرکلا» تأکید کرد که ایران کشوری مقتدر و تواناست و از موضع برابر با آمریکا رفتا می­کند.

وی گفت: «سخنان رهبر انقلاب اسلامی ایران در مخالفت با مذاکره و تبادل پیام با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا که در دیدار با شینزو آبه نخست وزیر ژاپن مطرح شد، نشان از قدرت و سرافرازی دارد که در هیچ یک از سران و پادشاهان عرب به رغم اتحاد با آمریکا نمودی ندارد».

دعموش در این مراسم تأکید کرد که خواست آمریکا و اسرائیل و عربستان سعودی در تنگنا قرار دادن ایران با اعمال محاصره اقتصادی و مالی و تلاش برای تهدید نظامی است تا این کشور را به زانو درآورد اما هیهات! ایران آن زمان که در جنگ با صدام، ‌دیکتاتور سابق عراق با حمایت متحدانش چون آمریکا و اسرائیل و عربستان توان کمتری داشت و در محاصره شدید اقتصادی بود، هرگز تسلیم نشد حال امروز که بسیار مقتدرتر از گذشته است، ‌چگونه خواهد بود.

نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تأکید کرد که صحنه ارعاب‌افکنی علیه ایران و محور مقاومت سقوط خواهد کرد،‌ چرا که ما قوی و ثابت قدم و استوار هستیم، همچنین آمریکا و اسرائیل و آل سعود بسیار ضعیف­تر هستند و باید از منطقه خارج شوند.

وی تأکید کرد که آمریکا نه تنها به ایران و محور مقاومت، بلکه به تمام کشورهای منطقه و عرب و مسلمان و مقدسات تجاوز می­‌کند.

دعموش اقدامات ترامپ علیه مسأله فلسطین را از زمان ورود به کاخ سفید نسبت به همتایانش بی‌سابقه توصیف کرد اما معامله قرن را اقدامی بسیار خطرنام برشمرد چرا که به دنبال نابودی مسأله فلسطین است.

وی بر لزوم مقابله ملت­‌های عربی و مسلمان با این خطرها تأکید کرد و گفت: «محور مقاومت از تمام امکانات و ابزارهای موجود برای مقابله با این آفت‌­ها و نابودی معامله قرن بهره می‌­برد». 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز