خبرگزاری کار ایران

خواهر محمد بن سلمان در فرانسه محاکمه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۸۹۷

خواهر ولیعهد عربستان سعودی بناست به اتهام آن‌که به محافظش دستور داده یک کارگر را کتک بزند، محاکمه شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، «حصه بنت سلمان»، خواهر ولیعهد عربستان سعودی، بناست در تاریخ ۹ جولای به اتهام آن‌که به محافظش دستور داده یک کارگر را کتک بزند محاکمه شود. این خبر را خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع قضایی گزارش کرد. 

این رسانه فرانسوی شامگاه چهارشنبه گزارش داد که حصه دختر سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه سعودی متهم است در سال ۲۰۱۶ به نگهبان خود دستور داده است که یک طراح دکوراسیون داخلی را که در آپارتمان او در پاریس مشغول کار بوده، مورد ضرب و شتم قرار دهد.

این طراح دکوراسیون که از این شاهزاده سعودی شکایت کرده، گفته بود مشغول عکس‌برداری از اتاقی بوده که باید تزئین می‌شده، اما بنت سلمان وی را به تلاش برای عکس‌برداری مخفیانه و فروش آن‌ها به رسانه‌ها متهم کرده و به محافظش دستور داده این طراح فرانسوی را کتک بزند.

این طراح گفته که خواهر «محمد بن سلمان»، ولیعهد عربستان سعودی، به محافظش گفته: «آن سگ را بکش. او لیقات زنده بودن را ندارد.» محافظ بنت سلمان وی را به شدت کتک زده، دست و پایش را بسته و او را مجبور کرده که زانو بزند و پای این شاهزاده سعودی را ببوسد.

وی چند ساعتی هم در این ساختمان گیر افتاده بوده و نهایتا تنها پس از ضبط وسایلش، به او اجازه داده‌اند ساختمان را ترک کند.

این محافظ در سال ۲۰۱۶ به خشونت مسلحانه، دزدی و تهدید به مرگ و آدم‌ربایی متهم شد. 

اما شاهزاده سعودی از فرانسه خارج شد و در دسامبر ۲۰۱۷ حکم بازداشتش صارد شد. 

بنت سلمان در پی این حادثه بازداشت نشده است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز