خبرگزاری کار ایران

واکنش انصارالله به ادعای ریاض در خصوص حمله موشکی به مکه

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۳۰۱

سخنگوی رسمی نیروهای مسلح وابسته به جنبش انصار الله یمن در واکنش به ادعاهای آل سعود اعلام کرد که این برای نخستین بار نیست که رژیم سعودی ادعا می‌کند ما شهر مکه را مورد هدف قرار داده‌ایم.

به گزارش ایلنا به نقل از المسیره، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح وابسته به جنبش انصارالله یمن تأکید کرد این برای نخستین بار نیست که آل سعود مدعی حمله نیروهای ما به مکه است.

وی تأکید کرد که رژیم سعودی از ورای چنین ادعاهایی به دنبال کسب حمایت گسترده و تایید تجاوز وحشیانه خود علیه مردم یمن است و تلاش می‌کند بر جنایت‌های خود سرپوش گذارد.

سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن گفت که چهار سال پایداری مردم این کشور شکست سیاسی و نظامی ائتلاف متجاوز را ثابت کرده است.   

وی تأکید کرد که ما اگر عملیات نظامی انجام دهیم، ‌هیچ تردیدی در اعلام آن نداریم و نیازی نیست که منتظر بنشینیم تا اخبار و شایعه‌های نادرست از آن سخن گویند. 

رسانه‌های سعودی پیش از این مدعی شدند که پدافند هوائی این کشور امروز -دوشنبه- دو موشک شلیک شده توسط جنبش انصار الله یمن در آسمان طائف و جده در منطقه مکه را رهگیری و خنثی کردند. 

این رسانه‌ها اعلام کردند که هنوز هیچ اطلاعاتی از وقوع خسارت‌های جانی و مادی به دنبال رهگیری این دو موشک ارائه نشده است.

روزنامه عکاظ سعودی نیز در گزارشی مدعی شد که پدافند هوایی عربستان بامداد امروز- دوشنبه- یک موشک وابسته به جنبش انصار الله در آسمان طائف را رهگیری کرد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز