خبرگزاری کار ایران

واکنش قطر به اتهام‌های ریاض:

اظهارات الجبیر مصرف تبلیغاتی دارد و شایسته پاسخ نیست

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۲۴۹

سخنگوی وزارت خارجه قطر با ابراز تعجب نسبت به اتهام‌های وزیر مشاور در امور خارجه عربستان سعودی علیه دوحه این اتهام‌ها را شایسته پاسخ ندانست.

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره،‌ « «لؤلؤه الخاطر» سخنگوی وزارت خارجه قطر در واکنش به اتهامات مطرح شده از سوی «عادل الجبیر» وزیر مشاور در امور خارجه عربستان سعودی علیه دوحه، ‌گفت که این اظهارات مصرف تبلیغاتی داشته و ارزش پاسخ ندارد. 

الخاطر در گفت‌وگو با الجزیره، اتهام‌های الجبیر علیه دوحه را تعجب‌آور و در راستای اهداف تبلیغاتی توصیف کرد.

الجبیر در اظهارات خود گفته بود که قطر از سال ۱۹۹۵ به کشورهای شورای همکاری خلیج‌فارس اهانت کرده است. وی در یک کنفرانس مطبوعاتی در ریاض تأکید کرد که عربستان اجازه نمی‌دهد قطر در امور داخلی این کشور دخالت کرده و مرتکب اعمال خرابکارانه شود.

وی همچنین تأکید کرده بود که ریاض به دوحه اجازه نمی‌دهد از پایگاه‌های تبلیغاتی خود برای تحریک به اعمال خشونت‌بار استفاده کند.  

بر اساس این گزارش، عربستان پس از اتخاذ تصمیم مشترک با کشورهای امارات، بحرین و مصر از تاریخ پنجم ژوئن ۲۰۱۷ برای قطع روابط با دوحه و تحریم آن،‌ مرزهای زمینی خود با قطر را بسته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز