خبرگزاری کار ایران

کمیته مسائل داخلی در سنای پاکستان:

حصارکشی مرز ایران و پاکستان ۴ سال زمان می‌برد

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۷۶۵

کمیته مسائل داخلی در سنای پاکستان اطلاع یافت که حصارکشی میان مرز این کشور و ایران در عرض سه یا چهار سال آینده پایان خواهد یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه نیوز اینترنشنال، کمیته مسائل داخلی در سنای پاکستان اطلاع یافت که حصارکشی میان مرز این کشور و ایران در عرض سه یا چهار سال آینده پایان خواهد یافت.

جلسه بررسی این موضوع روز گذشته -جمعه- با ریاست «رحمان مالک»، رئیس سنای پاکستان، در پارلمان این کشور برگزار شد. شماری از سناتورهای پاکستان نیز در این نشست شرکت داشتند. در این جسله معاون وزیر کشور، فرمانده نیروهای ارتش در بلوچستان شمالی و جنوبی، معاون فرماندار اسلام‌آباد و دیگر مقام‌های بلندپایه حکومتی و همچنین وزیر کشور حضور داشتند. 

رحمان مالک پیش از شروع جلسه از نیروهای مرزی بلوچستان شمالی و جنوبی به‌خاطر خدمات و جانفشانی‌هایشان تقدیر کرد. وی گفت که جانفشانی‌ها و خدمات نیروهای بلوچستان شمالی و جنوبی بیش از هر یک از نیروهای این کشور است. وی گفت که این کمیته بسیار از خدمات شهدای ملت قدردانی می‌کند. 

فرمانده نیروهای مرزی بلوچستان سپس کمیته را در جریان جزئیات بودجه اختصاص داده شده و نیازمندی‌های پولی این پروژه در سال مالی  ۲۰۱۹-۲۰۲۰ گذاشت. 

وی گفت که فرآیند حصارکشی در مرز پاکستان با ایران سه یا چهار سال به طول خواهد انجامید. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز