خبرگزاری کار ایران

شهروز برزگر در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح کرد:

می‌توانیم برای آزادی مرزبانان تیم مستشاری اعزام کنیم/ دشمن را بیش از این پر رو نکنیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۸۶۲

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: تروریست‌ها افرادی هستند که کاری انجام می‌دهند و فرار می‌کنند و جایی مشخص ندارند و به اصول حقوق بین‌الملل هم پایبند نیستند. این‌ها جز زبان زور نمی‌فهمند. هیچ نهاد و جناح و فردی از اقدام نابخردانه‌ای که بخواهند انجام بدهند گذشت نخواهد کرد.

شهروز برزگر در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره آخرین اقدامات برای پیگیری وضعیت مرزبان‌های ربوده شده در مرز میرجاوه گفت: ایران تمام تلاش خودش را انجام می‌دهد که این مرزبانان هرچه سریع‌تر آزاد شوند. دولت پاکستان هم باید در حل این مساله همکاری کند و ما حتی این توانایی را داریم که با همکاری دولت پاکستان برای آزادی این مرزبانان تیم مستشاری اعزام کنیم.

وی تاکید کرد: پاکستان باید در بحث ایجاد امنیت در عمق مرزهای خود تلاش کند تا در مرزها ناامنی ایجاد نشود. این وضعیت اصلا باب میل ما نیست. همه هم‌ّ‌و‌غم ما این است که این مرزبانان هرچه سریع‌تر آزاد شوند، به هر نحوی از انحاء.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: این اتفاقی که در میرجاوه رخ داد امیدواریم درس عبرتی شود تا چنین حوادثی تکرار نشود. دشمن را بیش از این نباید پررو کنیم و مطمئنا این نوید را می‌دهم که این افراد (تروریست‌ها‌) به شدت تنبیه خواهند شد و به سزای اعمال خود خواهند رسید. حرف ما این است که از کاری که کرده‌اند پشیمان شوند و توبه کنند و قبل از تنبیه به اعمال انسان دوستانه روی بیاورند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تروریست‌ها یک دولت واحد نیستند، خاطرنشان کرد: تروریست‌ها افرادی هستند که کاری انجام می‌دهند و فرار می‌کنند و جایی مشخص ندارند و به اصول حقوق بین‌الملل هم پایبند نیستند. این‌ها جز زبان زور نمی‌فهمند. هیچ نهاد و جناح و فردی از اقدام نابخردانه‌ای که این‌ها بخواهند انجام دهند گذشت نخواهد کرد.

برزگر عنوان کرد:‌ ما با تروریست‌ها تعارف نداریم. ما می‌گوییم که تروریست‌ها هرچه سریعتر اسلحه خود را زمین بگذارند و تسلیم شوند و توبه‌نامه خود را امضا کنند تا بتوانند مابقی عمر خود و خانواده‌شان را تضمین کنند. وقتی که آنها اسلحه برداشته‌اند و قصد مبارزه دارند نه تنها خودشان در امنیت نخواهند بود بلکه خانواده‌هایشان هم در امنیت نخواهند بود و درس عبرتی برای دیگران خواهند شد که هیچ‌کس جرات نکند نگاه چپ به سمت نیروهای ما داشته باشد و بخواهد چنین اقدام غلطی را انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز