خبرگزاری کار ایران

قطار رهبر کره‌شمالی در راه «ولادی‌وستوک» روسیه

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۱۰۵

منبعی در اداره راه آهن روسیه امروز- سه‌شنبه- اعلام کرد که انتظار می‌رود قطار رهبر کره‌شمالی صبح فردا- چهارشنبه به شرق روسیه برسد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم،‌ منبعی در اداره راه آهن روسیه امروز- سه‌شنبه- اعلام کرد که انتظار می‌رود قطار«کیم جونگ اون»  رهبر کره‌شمالی صبح فردا- چهارشنبه- به شرق روسیه برسد.

خبرگزاری اسپوتنیک نیز به نقل از همین منبع اعلام کرد: «قطار اون صبح چهارشنبه ایستگاه هسن می‌رسد و سپس از آنجا به شهر اوسورییسک و سپس به ولادی‌وستوک می‌رود. حرکت قطارها امروز بر اساس جدول تعیین شده است اما این جدول زمانی ممکن است در مسیر حرکت قطار در خط خازان- اوسورییسک و سپس در بخش ترانسیب اوسورییسک- ولادی وستوک تغییر کند». 

علاوه بر این هیأت بلند پایه کره‌شمالی متشکل از ۳۰ شخصیت عالی رتبه صبح امروز -سه‌شنبه- به شرق روسیه، مکانی که انتظار می‌رود «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه با رهبر کره‌شمالی دیدار کند، ‌رسیده است.  

پیونگ یانگ صبح امروز تأکید کرد که رهبر کره‌شمالی به منظور دیدار با پوتین به مسکو سفر خواهد کرد. 

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی رسمی ریاست جمهوری روسیه عصر روز گذشته نیز اعلام کرد که تدارکات لازم برای دیدار پوتین و اون به مرحله نهایی رسیده و این دیدار تا پایان ماه جاری انجام خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز