خبرگزاری کار ایران

مناظره پوروشنکو با تریبون خالی

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۱۹۵

رقیب انتخاباتی رئیس‌جمهوری فعلی اوکراین در جلسه مناظره شرکت نکرد و وی مناظره را با تریبون خالی انجام داد.

به گزارش ایلنا  به نقل از پایگاه خبری پولیتیکو، «پترو پروشنکو»، رئیس‌جمهوری اوکراین، که بنا بود روز یکشنبه با «ولادیمیر زلنسکی»، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور، مناظره کند با صندلی خالی رقیبش مواجه شد. 

هزاران نفر در استادیوم المپیک کی‌یف منتظر مناظره پروشنکو و زلسنکی کمدین بودند، اما بنا به گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی دو طرف هیچ‌گاه بر سر زمان موردنظر به توافق نرسیدند. 

به گزارش بی‌بی‌سی، زلنسکی که در دور نخست انتخابات پروشنکو را شکست داده بود، خواستار برگزاری این مناظره در استادیوم و پخش زنده آن از تمام شبکه‌های تلویزیونی شده بود، اما این کمدین خواستار برگزاری مناظره در روز جمعه آینده شده بود. 

پروشنکو در نبود رقیبش به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد و به رقیبش حمله کرد. 

وی گفت: «اگر از مردم می‌ترسد و از مردم پنهان می‌شود، بار دیگر دعوتش می‌کنیم. هر روز در هر شبکه زنده تلویزیونی دعوتش می‌کنیم تا ببینیم در پنج سال آینده چه کسی بناست کشور را اداره کند.»

به گزارش رادیو آزاد اروپا،‌ استادیوم المپیک درخواستی مبنی بر برگزاری مناظره در روز جمعه دریافت کرده است. این امر بدان معناست که زلینسکی نیز می‌تواند در آن تاریخ به‌تنهایی در برابر هوادارانش سخنرانی کند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز