خبرگزاری کار ایران

عمر البشیر: از بحران عبور خواهیم کرد/ مخالفان را به خاک می‌نشانیم

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۲۶۵

رئیس جمهوری سودان امروز- یکشنبه- طی سخنرانی در جمع فرماندهان پلیس تاکید کرد که کشورش به رغم خواست دشمنان از این بحران عبور خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «عمر البشیر» رئیس‌جمهوری سودان با حضور در جمع فرماندهان پلیس از عملکرد آنها ابراز رضایت کامل کرد. 

البشیر تأکید کرد که وظیفه پلیس،‌حفظ امنیت شهروندان است نه کشتار آنها اما گاهی چنانچه خداوند فرموده که «برای شما در قصاص زندگی است» و مقصود از قصاص نیز قتل و کشتار است اما خداوند از آن با عنوان زندگی یاد کرده است باید گفت که در واقع عامل بازدارنده دیگران برای حفظ امنیت است، امنیت کالای گرانبهایی است که هرگز در قبال آن کوتاهی نخواهیم کرد». 

رئیس جمهوری سودان گفت: «تخریب و غارت و آشوب بحران را حل نم کند، بلکه باعث پیچیده‌تر شدن آن می‌شود». وی افزود که ما با اداره خوب اقتصادمان از این بحران عبور خواهیم کرد و پوز دشمنان را به خاک خواهیم مالید.

«احمد بلال» وزیر کشور سودان نیز به نوبه خود از حمایت کامل پلیس سودان از عمر البشیر در اعتراض‌های اخیر کشور خبر داد. 

وی گفت: «هرگز اجازه نخواهیم داد که دشمنان از شرایط فعلی کشور برای متزلزل کردن امنیت استفاده کنند. 

این اظهارات در سایه ادامه تظاهراتی مطرح شده است که از تاریخ ۱۹ دسامبر در اعتراض به اوضاع سخت معیشتی آغاز شده است. 

دولت سودان اعلام کرد که در اعتراض‌های اخیر شمار کشته‌ها به ۱۹ نفر رسیده است. علاوه بر این ۲۱۹ شهروند و ۱۸۷ نفر از یگان‌های امنیتی زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز