خبرگزاری کار ایران

مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

ورود زیردریایی هسته‌ای بریتانیا به تنگه جبل‌الطارق/ انتقاد وزیر خارجه فرانسه از اظهارات ترامپ درباره ناآرامی‌های پاریس/ زخمی شدن ۳ زن در پی حمله مردی با چاقو در فرانسه/ واکنش پدافندی سوریه به موشک‌های مهاجم

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۳۹۷

ورود زیردریایی هسته‌ای بریتانیا به تنگه جبل‌الطارق، انتقاد وزیر خارجه فرانسه از اظهارات رئیس‌جمهوری آمریکا درباره ناآرامی‌های پاریس و زخمی شدن ۳ زن در پی حمله مردی با چاقو در فرانسهاز جمله مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه گفت که تحقیقات بریتانیا در مورد پرونده اسکریپال بیشتر شبیه یک نمایش مسخره است.

- وزیر خارجه فرانسه از رئیس‌جمهور آمریکا خواست تا در امورد داخلی کشورش دخالت نکند.

- زیردریایی هسته‌ای بریتانیا پس از تنش با کشتی اسپانیایی وارد تنگه جبل‌الطارق شد.

- سناتور جمهوری خواه آمریکا گفت که اگر آمریکا نبود سعودی‌ها در عربستان ظرف یک هفته فارسی صحبت می‌کردند.

- وزیر خارجه عربستان سعودی در واکنش به حکم دادستان ترکیه مبنی بر دستگیری ۲ مقام ارشد سعودی در ماجرای قتل خاشقچی ضمن رد اتهامات گفت که شهروندان‌ خود را تحویل نخواهند داد.

- رئیس‌جمهوری آمریکا گفت که باید برای جیمز کومی که بیشترین دروغ‌ها را در کنگره طی یک روز می‌گوید، رکورد ثبت شود.

- گزارش‌های جدید فاش کرد که رژیم صهیونیستی با فروش نرم‌افزارهای جاسوسی به عربستان سعودی برای مقابله با نفوذ ایران موافقت کرده است.

- در پی حمله مردی با چاقو در فرانسه، ۳ زن زخمی شدند.

- پدافند هوایی سوریه اهداف دشمن را در اطراف فرودگاه بین‌المللی دمشق پیگیری و دفع کرده است.

- سخنگوی انصارالله یمن گفت: درصورت پیشرفت در مذاکرات صلح سوئد ، می‌توانیم در ماه‌های آینده دور جدیدی از گفت‌وگوها را ادامه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز