خبرگزاری کار ایران

عملیات «سپر شمالی» توسط اسرائیل در مرزهای لبنان

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۰۳۵

ارتش رژیم صهیونیستی از انجام عملیات عملیات «سپر شمالی» در مرزهای لبنان به منظور کشف و تخریب تونل‌های حزب‌الله در سرزمین‌های اشغالی در شب گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، ارتش اسرائیل اعلام کرد:‌ «حمله شب گذشته فرماندهی منطقه شمال با مشارکت گروه اطلاعاتی و سلاح مهندسی و اداره توسعه جنگ‌افزارها با هدف نابودی تونل‌های نظامی حفر شده در اسرائیل صورت گرفت».

ارتش رژیم صهیونیستی، «حزب الله» را به حفر این تونل‌ها متهم کرد و با تکرار گزافه‌گوئی‌های خود ایران را حامی مالی این اقدام دانست.

این ارتش در بیانیه‌ای افزود: « گروهی مشترک از هیأت اطلاعاتی و فرماندهی شمالی از سال ۲۰۱۴ درباره موضوع تونل‌ها در جبهه شمالی فعالیت می‌کنند».

این بیانیه توضیح داده است که ارتش اسرائیل در سال‌های اخیر توانسته است طرح دفاعی ویژه‌ای را در منطقه که شامل ساخت دیوارها و ایجاد موانع سنگی و نیز خط‌کشی زمینی  است، اجرائی کند.

ارتش اسرائیل حفر تونل‌هایی را که خیلی زود هنگام و پیش از آنکه تهدیدی فوری برای این رژیم شود، کشف کرده است،‌ نقض آشکار حاکمیت رژیم صهیونیستی دانسته و حزب‌الله را به نقض و نادیده گرفتن تصمیم‌های سازمان ملل متهم کرده است.

رژیم صهیونیستی دولت لبنان را مسئول تمام وقایع صورت گرفته در خاک این کشور در محدوده شمالی خط «الأرزق» برشمرده و حفر این تونل‌ها را نشانه عدم مسئولیت‌پذیری ارتش لبنان در این منطقه اعلام کرده است.

 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز