خبرگزاری کار ایران

بن‌سلمان در نشست اقتصادی ریاض:

قتل خاشقجی حادثه‌ای فجیع و غیرقابل توجیه بود/دوباره نگویید عربستان «سعد الحریری» را ربوده است

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۷۸۳

ولیعهد عربستان برای اولین بار پس از کشته شدن «جمال خاشقجی» خبرنگار سعودی، سخرانی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتد‌پرس، «محمد بن‌سلمان» ولیعهد عربستان امروز-چهارشنبه- برای اولین بار پس از کشته شدن خاشقجی، سخرانی کرد.

بن‌سلمان در نشست سرمایه‌گذاری ریاض ابتدا به مساله خاشقجی پرداخته و گفت که قتل خبرنگار سعودی حادثه‌ای فجیع و غیرقابل توجیه بوده است.

وی افزود که قتل ستون‌نویس واشنگتن پست در استانبول، بین ترکیه و عربستان شکاف ایجاد نخواهد کرد.

ولیعهد عربستان در ادامه درباره سفر «سعد الحریری» نسخت‌وزیر مکلف لبنان به ریاض شوخی کرده و گفت: «سعد الحریری برای سفر دو روزه به عربستان می‌آید، پس لطفا بار دیگر نگویید توسط عربستان ربوده شده است.»

الحریری سال گذشته و پس از سفر به عربستان اعلام کرد که از سمت خود کناره‌گیری می‌کند. عدم بازگشت وی به لبنان باعث شد تا مساله ربوده‌شدنش توسط رژیم سعودی مطرح شود.

محمد بن‌سلمان در سخنرانی خود هیچ اشاره‌ای به جنایات وحشتناک این کشور علیه مردم یمن، نکرد. تجاوز عربستان و متحدانش به یمن تاکنون جان ده‌ها هزار نفر را گرفته،‌صدها هزار نفر را زخمی کرده و میلیون‌ها تن نا نیز با خطر گرسنگی، قحطی و بیماری رو‌به‌رو کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز