خبرگزاری کار ایران

اتحادیه عرب استعفای دبیرکل این نهاد را تکذیب کرد

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۰۷۸

معاون اتحادیه عرب استعفای دبیرکل این نهاد را تکذیب کرده و در عین حال خاطرنشان کرد که اتحادیه عرب با بحران مالی روبه‌روست.

به گزارش ایلنا به نقل از الیوم‌‌السابع، «حسام زکی» معاون دبیرکل اتحادیه عرب استعفای «احمد ابوالغیط» به دلیل فشارهای مالی و بی‌توجهی اعضای این اتحادیه را تکذیب کرد.

زکی تصریح کرد، کشورهای عضو اتحادیه عرب می‌بایست در ماه‌های اول سال جاری میلادی وعده‌های مالی خود به این سازمان را عملی می‌کردند تا این اتحادیه به یک ثبات مالی دست یافته و به فعالیت‌های خود ادامه دهد و برای سال جاری میلادی برنامه‌ریزی کند. 

این سخنگو با اشاره به این‌که اتحادیه عرب با بحران مالی شدید دست و پنجه نرم می‌کند و در وضعیت دشواری به‌سر می‌برد، از کشورهای عضو خواست به وضعیت این سازمان رسیدگی کرده و به مسئولیت خود در حمایت مالی از آن عمل کنند.

احمد ابوالغیط پیش‌تر نسبت به بحران مالی اتحادیه عرب و توقف فعالیت‌های آن در خارج، هشدار داده بود.

ابوالغیط گفته بود:‌ «اتحادیه عرب با بحران مالی بزرگی روبه‌رو است که تاثیر منفی بر فعالیت‌های این اتحادیه در خارج می‌گذارد. مثلا ممکن است اتحادیه عرب نتواند در فعالیت‌های بین‌المللی مشارکت داشته باشد. همگان از اتحادیه عرب سود می‌برند ولی برخی نمی‌خواهند به مسئولیت‌های‌شان در قبال آن عمل کنند. از همگان می‌خواهم هدف حفظ مفهوم کار مشترک عربی را در نظر بگیرند؛ زیرا این تنها گزینه برای امت عربی در برهه کنونی به‌شمار می‌رود».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز