خبرگزاری کار ایران

ممانعت ترامپ از انتشار بیانیه تحسین‌آمیز کاخ‌سفید درباره مک‌کین

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۳۲۳

رئیس‌جمهوری آمریکا با انتشار بیانیه‌ای تحسین‌آمیز در رابطه با مرگ سناتور برجسته جمهوری‌خواه مخالفت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری سی‌ان‌ان، مشاوران کاخ سفید پیش‌نویس بیانیه‌ای را از جانب «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا برای مرگ «جان مک‌کین» سناتور جمهوری‌خواه تدوین کردند اما این بیانیه هیچ‌گاه منتشر نشد.

به گفته یک منبع آگاه، چندین نفر از کارکنان کاخ سفید باور داشتند که بیانیه کاخ سفید که فرآیند تایید داخلی را طی کرده بود، در هنگام درگذشت این سناتور جمهور‌خواه ایالت آریزونا منتشر خواهد شد. اما ترامپ یکشنبه خود را در زمین گلفش در ویرجینیا گذراند. 

معاونان کاخ سفید بنا نداشتند برای درگذش مک‌کین، قرائت بیانیه‌ای تلویزیونی ترتیب دهند که در شرایط فعلی در دوران دیگر رؤسای جمهوری معمول تلقی می‌شد. 

 روزنامه واشنگتن پست روز گذشته -یکشنبه- گزارش داد که ترامپ با طرح معاونانش در کاخ سفید برای قرائت بیانیه‌ای در خصوص درگذشت مک‌کین مخالفت کرده و گفته که تنها پیام توئیتری کوتاهی در این‌باره خواهد نوشت. 

یک منبع آگاه دیگر نیز به سی‌ان‌ان گفت که در آغاز برنامه این بوده که نسبت به درگذشت مک‌کین با چیزی بیش از یک پیام ساده توئیتری واکنش نشان داد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز