خبرگزاری کار ایران

بمباران گسترده مواضع داعش در مناطقی در السویداء

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۸۷۳

جنگنده‌های ارتش سوریه مواضع گروه تروریستی داعش را در ریف السویداء بمباران کرده‌اند و قرار است به‌زودی عملیات ارتش این کشور در این استان آغاز شود.

به گزارش ایلنا به نقل از سیریانیوز، همزمان با عملیات امنیتی ارتش در «اللجاه» در شمال شرقی درعا، هواپیماهای جنگی سوریه به بمباران منطقه تحت اشغال گروه تروریستی داعش در ریف السویداء ادامه می‌دهند.

فعالان سوری اعلام کردند که عملیات هوایی ارتش در نزدیکی «آبار الدیاثه» در بخش شمال شرقی ریف السویداء ادامه دارد و همزمان، ارتش و نیروهای هم‌پیمان آن در بخش شرقی این منطقه مستقر شده‌اند.

این در حالی‌ست که ارتش، صبح امروز تجهیزات نظامی گسترده‌ای از جمله ده‌ها خودروی زرهی و صدها نظامی را برای آماده‌شدن به عملیات پاکسازی گسترده از عناصر داعش، در ریف السویداء مستقر کرده‌اند. انتظار می‌رود این عملیات به‌زودی در چارچوب واکنش به حمله خونین داعش به السویداء و ربودن ده‌ها غیرنظامی در اواخر ماه گذشته میلادی، آغاز شود.

از سوی دیگر، نیروهای ارتش عملیات تفتیش و تعقیب در روستای اللجاه در ریف شمال شرقی درعا را ادامه می‌دهند و فعالان از بازداشت بیش از ۳۰۰ نفر طی ۴۸ ساعت گذشته خبر می‌دهند که همگی آنها وابسته به داعش هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز