خبرگزاری کار ایران

نخست‌وزیر مکلف اردن:

دولت جدید قانون مالیات را به منظور بازنگری پس‌ می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۲۴۴

نخست‌وزیر مکلف اردن اعلام کرد که قانون مالیات به منظور بازنگری در محتوا و مضمونش پس گرفته خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از الغد، «عمر الرزاز» نخست‌وزیر اردن، امروز- دوشنبه- اعلام کرد که قانون مالیات قبل از تصویب به اندازه کافی بررسی نشده بود.

الرزاز در دیدار با نمایندگان احزاب تاکید کرد که کابینه جدید این کشور قانون مالیات را پس می‌گیرد؛ زیرا این قانون پیش از تصویب به اندازه کافی مورد بررسی قرار نگرفته است.

نخست‌وزیر اردن تاکید کرد که هدف اصلی از قانون مالیات باید رسیدگی به فرار مالیاتی باشد بدون اینکه به حقوق مردم لطمه‌ای وارد کند.

وی افزود، رایزنی‌ها برای تشکیل دولت جدید همچنان ادامه دارد و ارشادات «عبدالله دوم» پادشاه اردن بود که مانع تشکیل زودهنگام دولت جدید شد تا بعد از گذشت اندک زمانی مجبور به اصلاح نشویم.»

الرزاز اعلام کرد که دستگاه‌های امنیتی در مقابل اعتراضات مردم با قاطعیت و جدیت تعامل می‌کنند.

اعتراضات گسترده علیه قانون مالیات بر درآمد و دیگر تصمیمات اقتصادی، «هانی الملقی» نخست‌وزیر را وادار به استعفا کرد .

عربستان سعودی، کویت و امارات شب گذشته کمک‌های اقتصادی به میزان ۲ و نیم میلیارد دولار، و پشتیبانی سالانه از بودجه اردن به مدت ۵ سال را برای خروج یمن از این بحران اقتصادی تصویب کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز