خبرگزاری کار ایران

ممانعت مجدد واشنگتن از صدور قطعنامه ضد اسرائیلی در شورای امنیت

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۳۳۶

آمریکا مجددا از صدور بیانیه ضداسرائیلی در شورای امنیت سازمان ملل متحد جلوگیری کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای نیوز عربی، منابع دیپلماتیک اعلام کردند که آمریکا روز گذشته –جمعه- بار دیگر از صدور بیانیه‌ای در شورای امنیت سازمان ملل که خواستار انجام تحقیقات مستقلی درباره درگیری‌های اخیر اسرائیل و فلسطین می‌شد را رد کرد.

«منصور العتیبی» سفیر کویت در سازمان ملل عصر روز گذشته به خبرنگاران در این باره گفت که وی از شورای امنیت خواسته است که بیانیه‌ای را در ادامه بیانیه دیگری که کویت یک هفته پیش ارائه کرده بود، صادر کند که این درخواست کویت نیز با مخالفت آمریکا مواجه شده است.

در همین حال، یکی از دیپلمات‌های کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل که خواست نامش فاش نشود، گفت که آمریکا بار دیگر روز گذشته -جمعه- مخالفت خود را با درخواست شورای امنیت این سازمان برای صدور این قطعنامه اعلام کرده است.

«حسام زملط» سفیر فلسطین در واشنگتن در واکنش به این اقدام آمریکا گفت که اقدام‌های اسرائیل مستحق شدیدترین محکومیت‌ها از سوی دولت آمریکا است این در حالی است که ما شاهد هیچ گونه محکومیتی از سوی آمریکا نیستیم.

وی افزود: «همه آنچه ما می‌بینیم، تلاش آمریکا برای ممانعت از تلاش‌های ما در شورای امنیت سازمان ملل برای تشکیل هیئت تحقیقات بین‌المللی است. متاسفانه این نشانه خوبی نیست».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز