خبرگزاری کار ایران

حمایت هزاران نفر در روسیه از نامزدی ناوالینی در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۲۹۰

هزاران نفر از مردم روسیه از نامزدی تنها رهبر مخالفان در این کشور برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری استقبال کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، هزاران نفر از مردم روسیه امروز –یکشنبه- حمایت خود را از نامزدی «الکسی ناوالنی» تنها رهبر مخالفان در این کشور که شانس مقابله و به چالش کشیدن «ولادیمیر پوتین» را در انتخابات ریاست جمهوری ماه مارس آینده دارد، اعلام کردند.

هزاران نفر از حامیان وکیل ۴۱ ساله کاریزماتیک در ۲۰ شهر روسیه گردهم آمدند تا ناوالنی را به عنوان نامزد مورد تایید خود در انتخابات ریاست‌جمهوری به مقام‌های انتخاباتی معرفی کرده و شانس وی را برای کسب رای در این انتخابات افزایش دهد.

تنها در مسکو، بیش از ۷۰۰ نفر از حامیان نامزدی ناوالنی در زیر یک چادر بسیار بزرگ که در پارک پوشیده از برف در کنار رودخانه مسکو قرار گرفته بود، گردهم آمدند.

ناوالنی با حضور در جمع هوادارانش گفت: «بسیار خوشحالم، باعث افتخار من است که به شما بگویم که به عنوان نامزد تمام روسیه اینجا هستم. ما آماده پیروزی هستیم و در این انتخابات موفق می‌شویم».

دو نفر از اعضای کمیسیون انتخاباتی روسیه نیز در این تجمع حضور داشتند.

هوادارن ناوالنی در دیگر شهرهای این کشور نیز در حمایت از او گردهم آمدند. بیش از ۸۰۰ نفر در شهر جنوبی روستوف تجمع کردند و نامزدی وی را تایید کردند.

این در حالی است که مقام‌های انتخاباتی روسیه حضور ناوالنی در این انتخابات را به علت محکومیت قضایی وی غیرقانونی اعلام کرده و اعلام کرده بودند تنها یک معجزه می‌تواند باعث شود او در انتخابات ثبت‌نام کند.   

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز