خبرگزاری کار ایران

تنش سیاسی در آمریکا بر سر دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۶۷۵

تنش میان جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها بر سر تحقیقات دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا تشدید شد.

به گزارش ایلنا به نقل از واشنگتن پست، پس از آن که روز گذشته –یکشنبه- «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا خواستار ارائه توضیحاتی در زمینه این شد که چرا کمپین تبلغاتی وی تحت بازرسی فدرالی است اما این موضوع در قبال «هیلاری کلیتون» رقیب دموکرات وی در انتخابات  اخیر وجود ندارد، تنش میان جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها در این زمینه بالا گرفت.

قرار است به زودی نتیجه تحقیقات انجام شده در زمینه دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر آمریکا اعلام شود. در همین رابطه رئیس جمهور آمریکا به شدت به تحقیقات انجام شده از سوی کمیسیون ویژه بررسی این موضوع به ریاست «روبرت مولر» در توییتر حمله کرد.

ترامپ در همین زمینه طی تنها ۲۴ دقیقه، چهار توییت منتشر کرد و به تحقیقات انجام شده از سوی مولر حمله کرده و آن را ناعادلانه خواند.

رئیس‌جمهوری آمریکا هر گونه تبانی میان کمپین تبلیغات انتخاباتی‌اش با روسیه را تکذیب کرده است. با این حال سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا معتقدند که روسیه تلاش کرده انتخابات ریاست‌جمهوری سال گذشته آمریکا به نفع دونالد ترامپ تمام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز