خبرگزاری کار ایران

ترامپ:

مطمئن نیستم تیلرسون به‌عنوان وزیر خارجه باقی بماند

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۲۴۹

رئیس‌جمهوری آمریکا گفته است، مطمئن نیست که وزیر خارجه فعلی تا پایان دوره ریاست‌جمهوری وی در سمت خود باقی بماند. وی همچنین از برخی از مقام‌های وزارت خارجه ابراز نارضایتی کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه «فاکس‌نیوز»، از وزارت خارجه تحت رهبری «رکس تیلرسون» انتقاد کرده و گفته است، او به تنهایی سیاست خارجی آمریکا را تعیین می‌کند.

ترامپ گفت: «آن کس که مهم است، من هستم؛ زیرا در زمان تصمیم‌گیری درخصوص سیاست خارجی، این من هستم که تصمیممش اهمیت دارد.»

ترامپ در پاسخ به این پرسش، که آیا رکس تیلرسون تا پایان دوره ریاست‌جمهوری وی در سمت خود به عنوان وزیر خارجه خواهد ماند، اظهار داشت: «باید ببینم چه خواهد شد. نمی‌دانم.»

ترامپ در ادامه این مصاحبه گفته است: «من خواهان پیشبرد چشم‌انداز خود هستم، چشم‌انداز من، متعلق به من است.»

وی افزود: «رکس سخت در (وزارت خارجه) مشغول کار است، او دارد تمام تلاشش را می‌کند.»

در همین زمینه، رکس تیلرسون، ماه گذشته میلادی طی اظهاراتی گفته بود، هرگز به استعفا فکر نکرده‌ام و الان نیز درست به اندازه زمانی که پست وزارت خارجه را پذیرفتم به سیاست‌های دونالد ترامپ وفادارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز