خبرگزاری کار ایران

مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

تنش در پارلمان کردستان عراق پس از کناره گیری بارزانی/ سفر محرمانه داماد ترامپ به عربستان/ درخواست نتانیاهو درباره برجام

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۵۵۳

تنش در پارلمان کردستان عراق از سوی حامیان «مسعود بارزانی» رئیس این اقلیم از جمله مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است. اظهارات دبیر کل ناتو درباره کره‌شمالی و اجازه عربستان سعودی به زنان برای ورود به ورزشگاه‌های این کشور و اظهارات امیر قطر درباره ایران از جمله مهمترین اخبار جهان در چند ساعت اخیر بود.

به گزارش ایلنا، - رئیس اقلیم کردستان عراق با انتقاد از دولت مرکزی عراق، گفت پس از همه‌پرسی استقلال کردستان هیچ‌کس از کردها حمایت نکرد.

- رئیس دفتر الجزیره در تهران با بیان اینکه آمادگی داریم همین فردا صبح با کشورهای محاصره‌کننده به توافق برسیم تاکید کرد: بسته شدن تلویزیون الجزیره خط قرمز ما است

- عربستان سعودی رسما به زنان این کشور اجازه داد از سال آینده در ورزشگاه‌ها حاضر شوند.

-کردهای طرفدار مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق به مقر حزب اتحادیه میهنی کردستان به رهبری جلال طالبانی رئیس‌جمهور فقید عراق در زاخو در استان دهوک حمله کرده و آن را آتش زدند.

-« ینس استولتنبرگ» دبیر کل ناتو در سفر به ژاپن تاکید کرد، کره شمالی تهدیدی جهانی است.

-«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفته است، توافق هسته‌ای با ایران (برجام) یا باید لغو شود یا اصلاحاتی در آن صورت گیرد.

-امیر قطر تأکید کرده که با وجود اختلافاتی که میان تهران و دوحه وجود دارد، «ایران همسایه قطر است و در زمان محاصره،‌ قطر تنها از طریق ایران توانست غذا و داروی مورد نیاز مردم را فراهم کند».

- داماد «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا هفته گذشته سفری محرمانه به عربستان سعودی داشته است.

- مقام‌های سوریه اعلام کردند تا زمانی که ارتش این کشور کنترل الرقه را در دست نگیرد، این شهر آزاد نشده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز