خبرگزاری کار ایران

مهمترین رویدادهای جهان در ۱۲ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۶۷۴

درگیری میان نظامیان هندی و شهروندان کشمیری، دعوت روسیه از صربستان برای خنثی‌سازی مین در سوریه، ادامه درگیری‌های خونین در سودان جنوبی، تبرئه رئیس‌جمهوری سابق پاکستان از اتهام فساد مالی، بیش از دو هزار قربانی وبا در یمن، تظاهرات ضد تروریسم در بارسلون، گزارش سازمان ملل درباره کودکان اسیر داعش، انفجار در نزدیکی فرودگاه اربیل و تظاهرات علیه نخست‌وزیر اسرائیل در تل‌آویو از مهمترین رویدادهای جهان در ۱۲ ساعت گذشته به شمار می‌رود.

به گزارش ایلنا، در درگیری میان پلیس منطقه جامو و کشمیر با برخی از شبه‌نظامیان کشمیری هشت پلیس و سه شبه‌نظامی کشته شدند.

- بخش همکاری نظامی وزارت دفاع روسیه از صربستان و ارمنستان برای ملحق شدن به ائتلاف روسیه برای پاک‌سازی سوریه از مین و تله‌های انفجاری دعوت کرد.

- در ادامه درگیری‌های خونین میان ارتش سودان جنوبی و شورشیان این کشور دست کم ۱۹ نفر کشته و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

- «آصف علی زرداری» رئیس‌جمهوری پیشین و رهبر حزب مردم پاکستان پس از ۱۹ سال از اتهام مربوط به فساد مالی تبرئه شد.

- سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد تعداد قربانیان بیماری وبا در یمن از مرز دو هزار نفر گذشته است.

- ۵۰۰ هزار نفر در شهر بارسلون اسپانیا در محکومیت تروریسم به راهپیمایی پرداختند. در این تظاهرات شخصیت‌های سیاسی اسپانیایی اعم از پادشاه، نخست‌وزیر و اعضای کابینه نیز حضور داشتند.

- سازمال ملل متحد با انتشار گزارشی اعلام کرد شرایط بیش از ۱۰ هزار کودک سوری که در شهر رقه اسیر گروه تروریستی داعش هستند، بسیار خطرناک است.

- منابع خبری اعلام کردند که انفجار مهیبی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی اربیل در اقلیم کردستان عراق روی داده است.

- صدها نفر از مردم تل‌آویو در پی فساد مالی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مقابل منزل وی در تل‌آویو اجتماع کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز