خبرگزاری کار ایران

دادگاه پاکستان عدم کفایت نواز شریف را بررسی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۱۸۲

دادگاه عالی پاکستان اعلام کرد پس از پایان رسیدگی به پرونده فساد مالی نخست‌وزیر، عدم کفایت وی نیز بررسی خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه داون چاپ پاکستان، دادگاه عالی پاکستان اعلام کرد که روند رسیدگی به پرونده فساد مالی «نواز شریف» نخست‌وزیر این کشور و فرزندان وی ادامه دارد و پس از پایان کار رسیدگی به این پرونده، ‌موضوع عدم کفایت نخست‌وزیر نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت. 

 «اعجاز افضل» قاضی مسئول رسیدگی به پرونده فساد مالی نواز شریف و خانواده وی اعلام کرد که دستگاه قضایی به هیچ وجه از مواضع خود در رابطه با این موضوع عقب‌نشینی نمی‌کند و بر طبق قانون با نواز شریف برخورد خواهد شد. 

پیش‌تر نوازشریف در یک کنفرانس خبری اعلام کرده بود به رأی دادگاه احترام گذاشته و آن را می‌پذیرد ولی استعفا را قبول نخواهد کرد. 

وی در این نشست خبری تاکید کرده بود که مخالفان سیاسی دولت که قصد دارند به قدرت برسند، باید تا سال ۲۰۱۸ میلادی که زمان برگزاری انتخابات است، صبر کنند. 

برخی از منابع خبری اعلام کرده‌اند که در صورت اثبات عدم کفایت نواز شریف، برادر وی «شهباز شریف» به مدت یک سال تا زمان برگزاری انتخابات هدایت دولت را برعهده گرفته و به عنوان نخست‌وزیر جایگزین برادرش خواهد شد. 

همچنین در جلسه سران حزب مسلم‌ لیگ در کاخ نخست‌وزیری پاکستان، بر عدم پذیرش برکناری نواز شریف از نخست‌وزیری تاکید شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز