خبرگزاری کار ایران

در صورت درخواست آمریکا از کویت

کویت فرمان ترامپ درباره مهاجران را به اجرا درمی آورد

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۴۷۸

منابع دیپلماتیک کویت با تاکید بر اینکه تاکنون درخواستی از مقام‌های آمریکایی در خصوص مهاجران دریافت نکرده‌اند، اعلام کردند اگر واشنگتن از کویت تقاضایی بر این مبنا بکند، دولت آن را به اجرا در می‌آورد.

به گزارش ایلنا به نقل از الرأی، یک منبع دیپلماتیک در کویت، که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد درخصوص قانون جدید آمریکا تقاضایی از مقام‌های واشنگتن دریافت نکرده‌ایم.

وی ادامه داد، اگر دولت آمریکا تقاضایی بر این مبنا از کویت بکند این کشور مانع سفر اتباع هفت کشور عراق، سوریه، ایران، سودان، لیبی، یمن و سومالی به آمریکا از طریق فرودگاه‌های کویت خواهد شد.

این منبع ادامه داد وزارت خارجه آمریکا تاکنون هیچ ابلاغیه‌ای به سفارت‌خانه‌ها و کنسولگری‌های خود در کشور‌های مختلف ارسال نکرده است.

وی افزود در برخی از کشورهای جهان با اعلام این ابلاغیه توسط سفارت آمریکا و درخواست از دولت‌های میزبان برای عدم صدور اجازه جهت مسافرت اتباع کشورهای هفت‌گانه به آمریکا، این قانون به اجرا درآمده است.

«دونالد ترامپ» با صدور یک دستور اجرایی صدور ویزا و سفر اتباع هفت کشور عراق، سوریه، ایران، سودان، لیبی، یمن و سومالی به آمریکا را ممنوع اعلام کرد و هدف از آن را جلوگیری از ورود تروریست‌ها به خاک ایالات متحده عنوان کرد.

این تصمیم ترامپ با اعتراضات گسترده مردم، گروه‌های فعال حقوق بشر و مقام‌های کشورهای مختلف جهان روبرو شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز