خبرگزاری کار ایران

امارات دوشنبه بمباران مواضع داعش را از سر می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۷۱۲

تصمیم امارات برای از سرگیری بمباران مواضع داعش در سوریه و عراق در پی استقرار هواپیما‌ها و تیم‌های جستجو و نجات در شمال عراق برای نجات خلبانان ائتلاف که احتمال می‌رود هواپیماهای آن‌ها توسط داعش سرنگون شود، اتخاذ شده است.

امارات بمباران مواضع داعش در عراق و سوریه را در چارچوب ائتلاف بین‌المللی ضد داعش از سر می‌گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، برخی منابع دیپلماتیک عربی گفتند که امارات دوشنبه آینده بمباران مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق در چارچوب ائتلاف بین‌المللی ضد داعش را از سر می‌گیرد.

این منابع افزودند که تصمیم امارات برای از سرگیری بمباران مواضع داعش در سوریه و عراق در پی استقرار هواپیما‌ها و تیم‌های جست‌وجو و نجات در شمال عراق برای نجات خلبانان ائتلاف که احتمال می‌رود هواپیماهای آن‌ها توسط داعش سرنگون شود، اتخاذ شده است.

یک مسئول بلندپایه آمریکایی نیز شب گذشته گفت که در پی نشست «جان کری» وزیر خارجه آمریکا با «شیخ عبدالله بن زاید» وزیر خارجه امارات و شماری دیگر از وزرای خارجه کشورهای حوزه خلیج‌فارس در حاشیه نشست امنیتی «مونیخ» در آلمان، بن زاید تاکید کرد که کشورش بمباران مواضع داعش را از سر می‌گیرد.

امارات در پی کشته شدن «معاذ الکساسبه» خلبان اردنی توسط داعش که پیش از این هواپیمایش در شمال سوریه سرنگون شده و به اسارت این گروه درآمده بود، مشارکت در بمباران مواضع داعش را متوقف کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز