خبرگزاری کار ایران

دیوید کامرون:

انگلیس تصمیمی برای اعزام نیروی نظامی به عراق ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۶۹۲

انگلیس در جمع‌آوری اطلاعات و همچنین ارائه راهکارهای نظامی به آمریکا کمک خواهد کرد، اما تصمیم ندارد نیروی نظامی به عراق اعزام کند.

«دیوید کامرون» نخست‌وزیر انگلیس در نشست اضطراری خود با روسای نظامی و امنیتی این کشور گفت که لندن همچنان تصمیمی برای اعزام نیروی نظامی به عراق ندارد.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، دیوید کامرون اعلام کرد که انگلیس در جمع‌آوری اطلاعات و همچنین ارائه راهکارهای نظامی به آمریکا کمک خواهد کرد، اما تصمیم ندارد نیروی نظامی به عراق اعزام کند.

داعش شنبه گذشته ویدئویی از سر بریدن یک شهروند انگلیسی را منتشر کرد که در آن دیوید کامرون به همدستی با آمریکا در مبارزه با این گروه متهم می‌شد. در این ویدئو، کامرون تهدید می‌شود که اگر سیاست خود را تغییر ندهد، یک گروگان انگلیسی دیگر نیز کشته خواهد شد.

در ادامه واکنش‌ها به سر بریدن «دیوید هینس»، شورای امنیت سازمان ملل نیز روز یکشنبه قتل این امدادگر را قتلی «شنیع و بزدلانه» نامید.

در بیانیه شورای امنیت که تمامی ۱۵ عضو شورا با آن موافقت کرده‌اند، آمده است که این قتل نشان می‌دهد امدادگران و افرادی که برای انجام کمک‌های بشردوستانه به سوریه رفته‌اند، تا چه میزان در معرض خطر هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز