خبرگزاری کار ایران

اخبار ضد و نقیض از آزادسازی کامل شهر یبرود توسط ارتش سوریه

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۶۷۳

برخی رسانه‌ها از آزادسازی کامل یبرود توسط ارتش سوریه و فرار گروه‌های مسلح از این شهر خبر دادند ولی مخالفان کنترل کامل یبرود توسط ارتش سوریه را رد کردند.

در حالی که رسانه‌های دولتی سوریه از آزادسازی کامل شهر «یبرود» در منطقه استراتژیک «القلمون» خبر می‌دهند، مخالفان کنترل کامل ارتش بر این شهر را رد کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، مخالفان سوری اخبار منتشر شده درباره کنترل کامل یبرود توسط ارتش سوریه را تکذیب کرده و اعلام کردند که نیروهای ارتش سوریه بخش‌هایی از این شهر را از کنترل گروه‌های مسلح خارج کردند.

مخالفان تاکید کردند که پیشروی ارتش سوریه و کنترل بخش‌هایی از یبرود به معنای کنترل کامل این شهر نیست.

در همین حال، یک منبع نظامی سوری گفت که نیروهای ارتش تپه‌های مشرف بر شمال شرق یبرود را به کنترل خود درآورده و از بخش شرقی این شهر وارد آن شده و به خیابان اصلی آن رسیدند.

این منبع افزود که نیروهای ارتش تعداد زیادی از افراد مسلح را کشته و تعدادی را نیز دستگیر کردند.

از طرف دیگر، برخی رسانه‌ها از آزادسازی کامل یبرود توسط ارتش سوریه و فرار گروه‌های مسلح از این شهر خبر دادند.

در تحولی دیگر، المنار اعلام کرد که ۳۰ فرد مسلح خود و سلاح‌‌هایشان را در مناطق «جب الجندلی» و «حوزه الشیاح» در شهر «حمص» و در روستای «الحصرجیه» در نزدیکی شهر «تلکلخ» تحویل ارتش سوریه دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز