خبرگزاری کار ایران

وکیل مدافع رئیس‌جمهوری پیشین پاکستان:

مشرف تنها در صورت تضمین امنیت در دادگاه حاضر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۶۲۸

«احمدرضا کسوری» در جریان جلسه دادگاه با ارائه هشدار‌های امنیتی که توسط وزارت کشور پاکستان صادر شده بود، تاکید کرد که مشرف تنها بعد از آن‌که دادگاه امنیت وی را تضمین کند، در جلسه محاکمه حاضر خواهد شد.

وکیل «پرویز مشرف» رئیس‌جمهوری پیشین پاکستان در دادگاهی ویژه که برای رسیدگی به پرونده این مقام سابق تشکیل شده بود، تاکید کرد که موکلش تنها بعد از تضمین امنیت وی در جلسه دادگاه حاضر خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری نیوز، «احمدرضا کسوری» در جریان جلسه دادگاه با ارائه هشدار‌های امنیتی که توسط وزارت کشور پاکستان صادر شده بود، تاکید کرد که مشرف تنها بعد از آن‌که دادگاه امنیت وی را تضمین کند، در جلسه محاکمه حاضر خواهد شد.

دادگاه ویژه پاکستان به ریاست «فیصل عرب» صبح امروز – سه‌شنبه – برای رسیدگی به پرونده مشرف تشکیل جلسه داد. این دادگاه به مشرف دستور داده بود در جلسه امروز حاضر شود.

وزارت کشور پاکستان پیش از این طی نامه‌ای به رئیس‌جمهوری، نخست‌وزیر و وزارت دفاع پاکستان اعلام کرد که آژانس‌های امنیتی نگران هستند که پرویز مشرف مانند «سلمان تیسیر» فرماندار سابق استان پنجاب پاکستان که در سال ۲۰۱۱ توسط محافظ خود ترور شد، هدف حمله قرار گیرد.

در این نامه احتمال حمله به مشرف توسط بمب کنار جاده‌ای نیز مطرح شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز