خبرگزاری کار ایران

مخالفت پادشاه اردن با طرح جداسازی کرانه باختری از نوار غزه

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۷۶۲

پادشاه اردن درباره طرح جداسازی کرانه باختری از نوار غزه هشدار داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه الرای، «عبدالله دوم»، پادشاه اردن با تاکید بر لزوم انجام تلاش های حداکثری به منظور دستیابی به آتش بس فوری و دائم در غزه و حفاظت از غیر نظامیان تصریح کرد که کشورش به تلاش برای متوقف کردن جنگ و فراهم کردن کمک های بشردوستانه، امدادی و پزشکی از طریق زمین و هوا به نوار غزه ادامه خواهد داد.

طبق این گزارش، ملک عبدالله در دیدار با «ایمن عوده» رئیس لیست مشترک عربی،‌در کنست رژیم صهیونیستی و  «احمد الطیب» و «یوسف العطاونه» دو تن دیگر از نمایندگان کنست نسبت به خطرهای ادامه جنگ در غزه و تشدید تنش ها در کرانه  باختری و قدس هشدار داد و گفت که اقدامات منجر به گسترش دامنه درگیری ها خواهد شد.

وی همچنین بر لزوم توقف تجاوزها و اقدامات  یک جانبه رژیم صهیونیستی در قدس و مسجد الاقصی و همچنین ضرورت همکاری با همه طرف‌ها برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها تاکید کرد و درباره پیامدهای اقدامات خشونت با شهرک نشینان افراطی علیه فلسطینیان در کرانه باختری هشدار داد.

پادشاه اردن در ادامه بر مخالفت کشورش با هرگونه تلاش برای جداسازی کرانه باختری از  نوار غزه که امتداد کشور مستقل فلسطینی به شمار می‌آیند و همچنین کوچ اجباری مردم فلسطین تاکید کرد.

 


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز