خبرگزاری کار ایران

رئیس شاباک:

حماس روابط خود با «محور شیعی» را تقویت می‌‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۱۳۴

رئیس سرویس‌های امنیتی داخلی رژیم صهیونیستی می‌گوید، جنبش حماس در حال تقویت روابط خود با «محور شیعی» به‌ رهبری ایران، است.

به گزارش ایلنا به نقل از یدیعوت‌آحارونوت، «نداف ارگمان» رئیس سرویس‌های امنیت داخلی اسرائیل  (شاباک)، روز گذشته طی سخنانی در نشست هفتگی کابینه این رژیم اظهار داشت که «آرامش فریبنده‌ای» بر نوار غزه حاکم شده است.

 ارگمان گفت: «حماس به سرمایه‌گذاری در تقویت و تحکیم روابط استراتژیک خود با محور شیعی به رهبری ایران، ادامه می‌دهد و تلاش می‌کند با نظارت تهران، در لبنان نفوذ کند و خود را برای جنگی جدید در اسرائیل آماده کند.»

از سوی دیگر، این مقام اسرائیلی مدعی شد، طی ماه‌های ژوئیه و آگوست، شاباک ۷۰ عملیات مقاومتی را خنثی کرده و مانع از اجرای ۲۰۰ عملیات دیگر از جمله هدف قرار دادن نظامیان این رژیم، شود.

رئیس شاباک افزود جنبش حماس به تلاش‌های خود برای اجرای عملیات در کرانه باختری ادامه می‌دهد؛ هر چند که در این راه با موانع متعددی روبه‌روست و انتظار می‌رود که این جنبش تلاش‌های خود برای اجرای عملیات‌های مقاومتی ضدصهیونیستی را طی سال جاری میلادی افزایش دهد.

ارگمان در حالی‌که بر افزایش قدرت حماس اذعان کرد، مدعی شد که این جنبش در حال حاضر در وضعیت سختی به‌سر می‌برد و این وضعیت در عرصه سیاسی به مراتب بدتر از عرصه‌های دیگر است، اما با این وجود به تلاش برای آماده‌سازی خود برای جنگ آتی ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز