خبرگزاری کار ایران

مسدود شدن مسیرها در اسپانیا با تراکتورهای کشاورزان معترض

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۹۴۶

صدها کشاورز اسپانیایی در اعتراض به قیمت بالای سوخت و کود و کاهش قیمت محصولات خود با تراکتورهایشان در سراسر کشور بزرگراه ها را مسدود کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از شبکه تلویزیونی آر تی وی ای اسپانیا، صدها کشاورز اسپانیایی در اعتراض به قیمت بالای سوخت و کود و کاهش قیمت محصولات خود با تراکتورهایشان در سراسر کشور بزرگراه ها را مسدود کردند.

طبق این گزارش، کشاورزان در این حرکت اعتراض آمیز خواستار شرایط کاری بهتر و تعدیل سیاست کشاورزی اروپا شدند و مسیر عبور و مرور در بزرگراه‌های بارسلون، تاراگونا، کاستیا-لامانچا، والنسیا، آراگون، لاریوجا، مورسیا و سایر مناطق را مسدود کردند. 

پیش از این اتحادیه‌های اصلی کشاورزی در اسپانیا از پیوستن به موج اعتراض‌ها در بسیاری از کشورهای اروپایی در زمینه بحران این بخش خبر داده بودند.

سه اتحادیه اصلی کشاورزی اسپانیا اعلام کردند که به تعداد فزاینده اعتراض‌ها که در چندین کشور اروپایی برگزار می‌شود، خواهند پیوست.

اعتراض کشاورزان باعث ناآرامی در فرانسه، آلمان، ایتالیا، بلژیک، لهستان، رومانی و هلند شده است. 

« اریک مامر»، سخنگوی کمیسیون اروپا امروز -سه‌شنبه- گفت که کمیسیون مذاکرات با مرکوسور، بازار مشترک آمریکای لاتین را که موجب اعتراض کشاورزان در چندین کشور اتحادیه اروپا شد، متوقف نکرده است و اتحادیه اروپا به تلاش‌های خود برای رسیدن به توافق ادامه می‌دهد. 

«امانوئل ماکرون»، رئیس جمهور فرانسه در واکنش به اعتراض کشاورزان این کشور بر مخالفت خود با توافق تجاری بین اتحادیه اروپا و مرکوسور در آمریکای لاتین تاکید کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز