خبرگزاری کار ایران

تشکیلات خودگردان فلسطین:

بایدن حرف‌هایش را عملی کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۵۱۴

تشکیلات خودگردان فلسطین از رئیس‌جمهور آمریکا خواست تا حرف هایش را درباره راهکار دو کشوری عملی کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای با استقبال از مواضع «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا درباره راهکار دو کشوری، خواستار تبدیل این مواضع به اقدامات الزام آور برای پایان دادن به چرخه جنگ و خشونت و تحقق صلح شد.

در این بیانیه آمده است: «از اظهارات و مواضع بایدن درباره راهکار دو کشوری و انتقاد وی از ذهنیت انتقام جویی از کل ملت فلسطین استقبال می‌کنیم. همچنین از اظهارات سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید که در آن بر وحدت کرانه باختری و نوار غزه و مشروعیت تشکیلات خودگردان در اداره سرزمین فلسطین تاکید کرده است، استقبال می‌کنیم».

این وزارتخانه با ابراز خرسندی از این مواضع، خواستار عملی شدن آنها در راستای احیای صلح و دست یابی به راه حل درگیری از طریق مذاکره سیاسی و پایان دادن به خشونت ها برای تحقق امنیت و ثبات در منطقه و جهان شد. 

بایدن پیشتر اعلام کرده بود که اسرائیل به دلیل حمله به جنبش حماس در غزه و افزایش تلفات غیرنظامیان در حال از دست دادن حمایت خود در اروپا و سراسر جهان است و اکنون باید از اشتباهات ایالات متحده در حملات ۱۱ سپتامبر درس بگیرد. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز