خبرگزاری کار ایران

تحللیگر ترک:

ترکیه به زودی عملیات اطلاعاتی را علیه اسرائیل آغاز خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۷۷۰

تحلیلگر ترک از عملیات اطلاعاتی قریب الوقوع آنکارا علیه رژیم صهیونیستی خبر داد.

 

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، «انگین اوزر»، تحلیلگر ترک اعلام کرد که آنکارا به دلیل اظهارات سران اسرائیلی مبنی بر تعقیب اعضای جنبش حماس در خاک ترکیه عملیاتی را علیه اطلاعات این رژیم آغاز خواهد کرد.

اوزر گفت: «لحن تهدید‌آمیز نشان‌دهنده ضعف دولت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل است. ‌اسرائیل هنوز یک رژیم در حال توسعه ‌است و حمایت نامتناسب غرب از اسرائیل این توهم را ایجاد کرده است که اسرائیلی‌ها هر اقدامی انجام دهند، بی پاسخ خواهد ماند». 

وی با بیان اینکه ترکیه وارث یک امپراطوری پیشرو و کشوری با حاکمیت قانون است، تصریح کرد: «آنکارا برای حل چنین مسائلی بر اساس قوانین بین‌المللی عمل می‌کند، نمایندگان حماس مهمانان رسمی ترکیه هستند و آنکارا از آنها حفاظت می‌کند، هر اقدامی که توسط اطلاعات اسرائیل انجام شود، اقدام علیه ترکیه تلقی می‌شود و اگر هر یک از سرویس‌های امنیتی کشور در چنین عملیاتی شرکت کنند، کارکنان آنها بازداشت می‌شوند و با آنها به عنوان تروریست برخورد خواهد شد». 

این تحلیلگر ترک تاکید کرد که ترکیه زیرساخت اطلاعاتی خوبی برای اقدام پیشگیرانه علیه چنین تهدیداتی دارد.

وی ادامه داد: «دولت به زودی اطلاعات مرتبط با عملیات ویژه‌ای را که علیه سرویس اطلاعاتی اسرائیل در ترکیه انجام خواهد شد ، در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد داد».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز