خبرگزاری کار ایران

اخبار ضدو نقیض از حمله هوایی اسرائیل به لاذقیه

کد خبر : ۱۴۰۱۵۰

در حالی که مخالفان سوری از حمله هوایی اسرائیل به لاذقیه خبر دادندمنابع محلی در شهر لاذقیه و ساکنان در این شهر گفتند که صدای هیچ گونه انفجار یا صدایی که حکایت از انفجار باشد نشنیده‌اند.

اخبار ضد و نقیضی در باره حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهر «لاذقیه» سوریه منتشر شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، در حالی که منابع محلی در شهر لاذقیه و ساکنان در این شهر گفتند که صدای هیچ گونه انفجار یا صدایی که حکایت از انفجار باشد نشنیده‌اند، مخالفان سوری از حمله هوایی اسرائیل به لاذقیه خبر دادند.

این منابع تاکید کردند که خبر حمله هوایی اسرائیل به لاذقیه فرا‌تر از صفحه‌های شبکه‌های اجتماعی نمی‌رود.

در همین حال، رسانه‌های جمعی اسرائیلی به نقل از پایگاه‌های اینترنتی خبری مخالفان سوری اعلام کردند که اسرائیل شب گذشته سکوهای پرتاب موشک را در لاذقیه بمباران کرد.

از طرف دیگر دولت سوریه و مسئولان اسرائیلی این خبر را نه تکذیب کرده و نه تایید.

در تحولی دیگر، هواپیماهای اسرائیلی از شب گذشته تا کنون در نزدیکی مرزهای جنوبی لبنان با سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمده و حریم هوایی لبنان را نیز نقض کرده‌اند.

بنا براین گزارش، موشک‌های «اس ۳۰۰» که در لاذقیه مستقر هستند از قدرت انفجاری بزرگی برخوردارند و در صورت انفجار آن‌ها صدای انفجار مهیبی در این شهر به گوش می‌رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز