خبرگزاری کار ایران

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۵۱۴

آگاه ساختن مقام‌های روس‌ از آزمایش موشکی قریب‌الوقوع از سوی آمریکا، محکومیت رهبر گروه راست‌گرای عامل حمله به کنگره آمریکا و عملیات تیراندازی در نزدیکی منطقه اغوار از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، رئیس‌جمهوری لیتوانی گفت که نیاز به بستن مرزهای این کشور با بلاروس با کاهش خطر تجاوز مزدوران گروه واگنر، کم‌رنگ‌تر می‌شود.

- وزیر خارجه آمریکا امروز -سه‌شنبه- با نخست‌‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره آنچه «گسترش همگرایی منطقه‌ای اسرائیل و مقابله با تهدیدهای ناشی از ایران» خوانده شده است، گفت‌وگو کرد.

- منابع عبری زبان ازعملیات تیراندازی در نزدیکی منطقه «اغوار» خبر داده و اعلام کردند که طی آن یک نظامی گارد مرزی ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شده است.

- مشاور امنیت ملی آمریکا گفت که رایزنی‌ها بین کره‌شمالی و روسیه درباره توافق بالقوه که به پیونگ‌یانگ اجازه می‌دهد از حمله مسکو به اوکراین حمایت نظامی کند، شواهدی است که نشان می‌دهد تحریم‌های اقتصادی علیه روسیه موفق شده است پایگاه صنعتی دفاعی این کشور را کوچک کند.

- رهبر سابق گروه راستگرای «پراد بویز» در ارتباط با حمله به کنگره آمریکا به ۲۲ سال زندان محکوم شده است.

- پنتاگون اعلام کرد که ایالات متحده، روسیه را از آزمایش آتی یک موشک بالستیک غیرمسلح که قرار است بین سه‌شنبه شب تا صبح چهارشنبه به وقت محلی انجام شود، مطلع کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز