خبرگزاری کار ایران

مقام ارشد دفاعی واشنگتن:

آمریکا در ماه اکتبر میزبان خلبانان اوکراینی برای آموزش کار با جنگنده‌های اف-۱۶ است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۸۳۹

یک مقام ارشد دفاعی واشنگتن اعلام کرد که آمریکا در ماه اکتبر میزبان خلبانان اوکراینی برای آموزش روی جت‌های جنگنده اف-۱۶ خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، «پاتریک رایدر» سخنگوی پنتاگون اعلام کرد که آمریکا در ماه اکتبر میزبان خلبانان اوکراینی برای آموزش روی جت‌های جنگنده اف-۱۶ خواهد بود. 
وی در یک نشست خبری گفت: «به دنبال آموزش زبان انگلیسی برای خلبانان در ماه سپتامبر، انتظار می‌رود آموزش پرواز با جنگنده‌های اف-۱۶ در ماه اکتبر در پایگاه گارد ملی موریس در آریزونا آغاز شود».
رایدر تصریح کرد که آموزش زبان انگلیسی برای خلبانانی که کار با جت‌های نسل چهارم آمریکایی را یاد می‌گیرند، بسیار مهم است، زیرا تمامی دستورالعمل‌ها و ابزارها به زبان انگلیسی هستند.
 وی افزود که آموزش‌های زبان در پایگاه نیروی هوایی «لاکلند» در تگزاس برگزار می‌شود. 
رایدر گفت که آموزش ایالات متحده تکمیل‌کننده آموزش خلبانی و تعمیر و نگهداری است که در اروپا در حال انجام است و پنتاگون با دانمارک و هلند به عنوان رهبران ائتلافی از متحدان که خلبانان اوکراینی را با هواپیماهای پیشرفته آموزش می‌دهند، «در مشورت نزدیک» باقی خواهد ماند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز