خبرگزاری کار ایران

نظرسنجی:

۴۸ درصد از آمریکایی‌ها شکست بایدن در انتخابات را برای اقتصاد مفید می‌دانند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۶۶۵

طبق نتایج یک نظرسنجی ۴۸ در صد از مردم آمریکا شکست رئیس‌جمهور کنونی در انتخابات ۲۰۲۴ را برای اقتصاد این کشور مفید می‌دانند.

به گزارش ایلنا به نقل از بریت پارت، نتایج یک نظرسنجی نشان داد که حدود نیمی از رای‌دهندگان امریکایی و بیش از یک سوم دموکرات‌ها معتقدند که شکست «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا در انتخابات ۲۰۲۴ برای اقتصاد ایالات متحده مفید خواهد بود.

این نظرسنجی که توسط موسسه «راسموسن ریپورتز» انجام شد، نشان داد که ۶۳ درصد از رای‌دهندگان اقتصاد را ضعیف یا عادلانه ارزیابی کردند و ۴۷ درصد نیز گفتند که اقتصاد در وضعیت فقر قرار دارد.

۴۸ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی در پاسخ به این سوال که آیا شکست بایدن در سال ۲۰۲۴ برای اقتصاد ایالات متحده خوب  است یا بد، گفتند که خوب است اما ۳۴ درصد آن را بد توصیف کردند، ۱۰ درصد نیز گفتند که مطمئن نیستند و پاسخ ۸ درصد نیز عدم تاثیر بر اقتصاد بود.

همچنین ۶۱ درصد از جمهوری‌خواهان و ۴۶ درصد از مستقل‌ها معتقدند شکست بایدن در سال ۲۰۲۴ برای اقتصاد خوب خواهد بود، در حالی که ۴۲ درصد از دموکرات‌ها این شکست را بد می‌دانند.

این در حالی است که ۳۸ درصد از دموکرات‌ها معتقدند که شکست بایدن برای اقتصاد ایالات متحده مفید است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز