خبرگزاری کار ایران

یک نظرسنجی نشان داد:

عدم تمایل اکثریت آمریکایی‌ها برای رقابت انتخاباتی جدید بین بایدن و ترامپ

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۶۷۸

نتایج نظرسنجی جدید عدم تمایل اکثریت آمریکایی‌ها برای دور جدید رقابت بین رؤسای جمهور پیشین و کنونی آمریکا را نشان داد.

به گزارش ایلنا، نتایج نظرسنجی‌های انجام شده توسط روزنامه واشنگتن پست و شبکه ای‌‌بی‌اس نیوز نشان داد که اکثریت آمریکایی‌ها نمی‌خواهند دور جدید رقابت انتخاباتی بین «جو بایدن» و «دونالد ترامپ»، رؤسای جمهور کنونی و پیشین آمریکا در سال ۲۰۲۴ برگزار شود.

طبق این نظرسنجی ۵۸ درصد از دموکرات‌ها و مستقل‌های دارای گرایش دموکرات ترجیح می‌دهند فردی غیر از بایدن پرچمدار حزب‌شان باشد. همچمنین ۴۹ درصد از جمهوری‌خواهان و افراد مستقل دارای گرایش جمهوری‌‌خواه نیز همین دیدگاه را درباره ترامپ دارند. 

این در حالی است که ۴۴ درصد از جمهوری‌خواهان ترامپ را به عنوان نامزد مورد نظر خود در انتخابات آتی ترجیح می‌دهند اما تنها ۳۱ درصد از دموکرات‌ها از نامزدی بایدن برای انتخاب مجدد حمایت می‌کنند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که ۶۲ درصد از آمریکایی‌ها در صورت پیروزی بایدن ناراضی یا عصبانی خواهند بود و در صورت پیروزی ترامپ نیز  ۵۶ درصد همین احساس را نسبت به او خواهند داشت.

۳۶ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی نیز اعلام کردند که در صورت پیروزی بایدن هیجان‌زده یا «راضی اما نه هیجان‌زده» خواهند شد و ۴۳ درصد نیز همین احساس را درباره ترامپ دارند. همچنین، تنها ۷ درصد برای پیروزی بایدن و ۱۷ درصد برای پیروزی ترامپ  هیجان زده خواهند شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز