خبرگزاری کار ایران

ولودیمیر زلنسکی:

دلیل کند پیش رفتن ضدحمله اوکراین، شروع دیرهنگام آن است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۶۷۲

رئیس‌جمهوری اوکراین گفت که دلیل کند پیش رفتن ضدحمله این کشور، دیرتر شروع شدن آن از زمان مورد انتظار است.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهوری اوکراین گفت که دلیل کند پیش رفتن ضدحمله این کشور، دیرتر شروع شدن آن از زمان مورد انتظار است. 

زلنسکی در پیامی ویدئویی در انجمن امنیتی آسپن گفت: «ما برنامه‌هایی برای شروع در بهار داشتیم، اما این کار را نکردیم، زیرا صراحتاً، مهمات و تسلیحات کافی و تیپ‌های آموزش‌دیده کافی نداشتیم - منظورم نیروهای آموزش‌دیده برای استفاده از این سلاح‌های خاص است».

رئیس‌جمهوری اوکراین افزود: «از آنجایی که ما کمی دیر شروع کردیم، می‌توان گفت - و این حقیقتی است که همه کارشناسان بر سر آن اتفاق‌نظر دارند - که روسیه زمان مین‌گذاری تمام زمین‌هایمان و ایجاد چندین خط دفاعی را فراهم کرد».

وی ادامه داد: «قطعاً آنها کمی بیشتر از زمان مورد نیاز خود، در اختیار داشتند. به همین دلیل، آنها همه آن خطوط را ساختند و واقعاً آنها مین‌های زیادی در زمین‌های ما کار گذاشتند. به همین دلیل، سرعت اقدام‌های ضد تهاجمی ما کندتر است».

رئیس جمهوری اوکراین همچنین گفت که به‌رغم مشکلات، کشورش در حال پیشرفت است.

او گفت: «ما نمی‌خواستیم افراد، پرسنل و سربازان خود را از دست بدهیم، ما نمی‌خواستیم تجهیزات خود را از دست بدهیم و به همین دلیل، آنها کاملا مراقب اقدامات تهاجمی بودند. من می‌گویم که به لحظه‌ای نزدیک می‌شویم که اقدامات مربوطه می‌تواند سرعت بیشتری پیدا کند، زیرا در حال حاضر در حال عبور از برخی مکان‌های مین‌گذاری‌شده و مین‌زدایی این مناطق هستیم».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز