خبرگزاری کار ایران

پسکوف:

کرملین هنوز چشم‌اندازی برای مذاکره درباره اوکراین نمی‌بیند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۷۵۳

سخنگوی کرملین تاکید کرد که مسکو هنوز چشم‌اندازی برای انجام مذاکرات درباره اوکراین مشاهده نمی‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «دیمیتری پسکوف»، سخنگوی کرملین امروز -چهارشنبه- اعلام کرد که مسکو هنوز چشم‌اندازی برای مذاکرات درباره اوکراین نمی‌بیند.

پسکوف در پاسخ به پرسشی درباره دیدگاه کرملین برای امکان از سرگیری مذاکرات با کی‌یف در سایه وجود اخباری مبنی بر اهداف سفر «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس‌جمهور اوکراین به لهستان برای چگونگی بازگشت به مذاکرات با روسیه و همچنین اعلام آمادگی چین برای یافتن راهکار سیاسی برای جنگ اوکراین گفت: «ما هنوز هیچ چشم‌اندازی در این زمینه مشاهده نمی‌کنیم بنابراین چیزی برای اضافه کردن در اینجا وجود ندارد».

وی گفت: «الحاق فنلاند به ناتو طبیعتا به تقویت ثبات، امنیت و پیش‌‌بینی‌پذیر بودن وقایع در قاره اروپا کمک نمی‌کند. این یک تهدید اضافی برای ماست. این امر مستلزم اتخاذ اقدامات لازم برای بازگرداندن تعادل به کل سیستم امنیتی است».

پسکوف افزود: «هنوز نمی‌توان از وجود مراحل خاصی برای بازگرداندن تعادل نام برد و این امر زمان‌بر است».

وی تاکید کرد: «این اقدام یک باره انجام نمی‌شود بلکه فرایندی زمان‌بر است  اما هر چیزی که برای تضمین امنیت ما لازم باشد، در نظر گرفته خواهد شد». 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز