خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

دفع ۳۸ حمله روسیه از سوی ارتش اوکراین/ گفت‌وگوی فرمانده کل ارتش اوکراین با فرمانده نیروهای مسلح انگلیس/ تعویق سفر پادشاه انگلیس به پاریس در پی ادامه اعتراض‌ها در فرانسه

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۱۷۸

دفع ۳۸ حمله روسیه از سوی ارتش اوکراین، گفت‌وگوی فرمانده کل ارتش اوکراین با فرمانده نیروهای مسلح انگلیس و تعویق سفر پادشاه انگلیس به پاریس در پی ادامه اعتراض‌ها در فرانسه از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، دادستان کل رژیم صهیونیستی، نخست‌وزیر این رژیم را به نقض قانون متهم کرد.

- رئیس‌جمهوری آمریکا در پی حمله پهپادی به مواضع مقاومت در سوریه، گفت که آمریکا به دنبال رویارویی نظامی با ایران نیست، اما برای محافظت از پرسنل خود به هراقدامی، با قدرت پاسخ خواهد داد.

- در پی درگذشت ملکه انگلیس، فرزند ارشد وی، به طور رسمی پادشاه این کشور شد.

- نخست‌وزیر کانادا در یک سخنرانی در پارلمان این کشور در اتاوا در کنار رئیس‌جمهوری آمریکا، گفت که اوکراین می‌تواند به ایالات متحده و کانادا به عنوان شریک متکی باشد.

- فرمانده کل ارتش اوکراین در تماسی با فرمانده نیروهای مسلح انگلیس، جدیدترین تحولات میدانی مربوط به درگیری‌های روسیه و اوکراین را تشریح کرد.

-  ارتش اوکراین اعلام کرد که این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته، ۳۸ حمله روسیه را دفع کرده است.

- سناتور تندروی آمریکایی در واکنش به برخی گزارش‌ها درباره تصمیم رئیس‌جمهوری آمریکا برای تأیید مجوزهای پرداخت نقدی تازه به ایران، وی را به دروغ‌گویی متهم کرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز