خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

وعده وزیر خارجه انگلیس درباره تشدید اقدام‌ها علیه ایران/ تلاش ریاض برای باز کردن باب گفت‌وگو با تهران/ انتقاد دبیرکل حزب‌الله لبنان خالی ماندن پست ریاست‌جمهوری در این کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۱۳۵

وعده وزیر خارجه انگلیس درباره تشدید اقدام‌ها علیه ایران، تلاش ریاض برای باز کردن باب گفت‌وگو با تهران و انتقاد دبیرکل حزب‌الله لبنان خالی ماندن پست ریاست‌جمهوری در این کشور از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا،  موضوعات مربوط به ایرانیان مقیم ژاپن در کمیسیون مشترک کنسولی دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.

- رئیس کمیسیون اروپا با تکرار برخی ادعاهای ضدایرانی گفت که از قرار گرفتن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا، حمایت می‌کند.

- دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: یشنهاد ایران برای ارسال سوخت به لبنان به قوت خود باقی است ولی آمریکایی‌ها مانع از اجرای آن می‌شوند.

- وزیر خارجه عربستان سعودی گفت که کشورش در تلاش است راهی برای گفت‌وگو با ایران، به عنوان بهترین شیوه برای حل اختلافات میان دو کشور پیدا کند.

- وزیر خارجه آمریکا طی مواضعی مداخله‌جویانه از «سرکوب اعتراض‌های اخیر در ایران» و اعدام شهروند دوتابعیتی که به اتهام جاسوسی برای انگلیس اعدام شد، انتقاد کرد.

- وزیر خارجه انگلیس در کنفرانسی خبری با همتای آمریکایی خود، از تصمیم کشورش برای تشدید اقدام‌ها علیه ایران خبر داد.

- وزیر خارجه فنلاند گفت که اتحادیه اروپا هنوز درباره قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی تصمیمی نگرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز