خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب‌ گلوله صهیونیست‌ها در رام‌الله/ وصل شدن مجدد برق نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا/ احتمال تصویب تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۵۲۳

شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب‌ گلوله صهیونیست‌ها در رام‌الله، وصل شدن مجدد برق نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا و احتمال تصویب تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، شرکت نفت یمن اعلام کرد که ائتلاف متجاوز سعودی در ادامه دزدی‌های دریایی خود، یک کشتی دیگر حامل سوخت یمن را توقیف کرده است.

- نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در پیامی توئیتری به اظهارات وزیر خارجه ایران درباره ارسال تعداد محدودی پهپاد به روسیه پیش از آغاز جنگ اوکراین واکنش نشان داد.

- شهردار دونتسک از گلوله باران دو محله این شهر توسط نیروهای مسلح اوکراین با کمک سامانه‌های «هیمارس» خبر داد.

- هفته‌نامه اشپیگل به نقل از منابع آگاه گزارش داد که آلمان به همراه هشت کشور دیگر اروپایی به دنبال تصویب بسته جدید تحریم‌های ضدایرانی است.

- رئیس‌جمهوری اوکراین با تکرار برخی فضاسازی‌ها، اظهارات وزیر خارجه ایران درباره ارسال پهپادهای این کشور به روسیه را رد کرد.

-  آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که برق نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا در اوکراین به طور کامل وصل شده است.

-  نظامیان اشغالگر اسرائیلی شب گذشته جوانی فلسطینی را در نزدیکی رام‌الله به ضرب گلوله به شهادت رسانده و یک نفر دیگر را هم مجروح کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز