خبرگزاری کار ایران

استعفای وزرای انگلیس، تهدیدی علیه دولت تراس در بحبوحه انتقادهای داخلی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۷۵۸

استعفای وزیر کشور انگلیس بحران‌های موجود در دولت جدید این کشور را افزایش می دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، استعفای «سوئلا براورمن» وزیر کشور هندی‌تبار انگلیس به بحران‌هایی که دولت «لیز تراس» نخست‌وزیر این کشور را محاصره کردند، می‌افزاید؛ بحران هایی که باعث کاهش محبوبیت نخست‌وزیر جدید شده و پس از بحران در برنامه اقتصادی که انتقادات داخلی و بین‌المللی را برانگیخت،  محافظه‌کاران را بر آن داشته است تا به فکر کنار گذاشتن وی باشند.

استعفای وزیر کشور انگلیس که وی دلیل آن را شخصی و نقض فنی قوانین اعلام کرد، دال بر نگرانی‌های جدی  نسبت به پایبندی دولت به وعده‌های داده شده در انتخابات اخیر نیز بود.

این استعفا پنج روز پس از برکناری «کواسی کوارتینگ» وزیر دارایی انگلیس در پی بحران بودجه کوچک و تصمیم‌ها برای کاهش مالیات و حدود دو هفته پس از برکناری «کانر برنز» وزیر سیاست تجارت به اتهام رفتار نامناسب صورت گرفته است.

تراس که محبوبیتش بیش از هر زمان دیگری کاهش یافته و با اعتراض اکثریت روبه‌رو شده است، شش هفته پس از ورود به داونینگ استریت سکوت کرد اما پس از آن با وعده عقب‌نشینی تحقیر‌آمیز از طرح کاهش مالیات عذر خواهی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز