خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

ابقای رئیس‌جمهوری اتریش در سمت خود/ شلیک ۲ موشک بالستیک از سوی کره‌شمالی/ وقوع انفجار در استانبول

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۳۹۲

ابقای رئیس‌جمهوری اتریش در سمت خود، شلیک ۲ موشک بالستیک از سوی کره‌شمالی و وقوع انفجار در استانبول از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، منابع خبری محلی از وقوع انفجار در یک ساختمان سه‌طبقه مسکونی در شهر استانبول خبر دادند.

- معاون سیاسی وزارت خارجه تاکید کرد: در هر زمینه که اروپا گزینه تعامل و همکاری را انتخاب کند، می‌تواند انتظار واکنش مثبت از سوی جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد.

- رئیس‌جمهوری روسیه شامگاه یکشنبه انفجار پل «کرچ» که شبه‌جزیره کریمه را به خاک روسیه وصل می‌کند، را اقدامی تروریستی خواند.

- کره‌شمالی هم‌زمان با پایان رزمایش مشترک واشنگتن و سئول دو موشک بالستیک کوتاه‌برد را به سمت ساحل شرقی این کشور شلیک کرد.

- رئیس‌جمهوری اتریش با کسب اکثریت آرا، به مدت شش سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

-  معاون مرکز روسیه برای آشتی طرف‌های متخاصم در سوریه گفت که ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا در حال جلوگیری از یک مأموریت بشردوستانه در سوریه در شهر الحسکه است.

- رهبر کره‌شمالی در جریان بازدید از تمرین یگان عملیات هسته‌ای تاکتیکی ارتش این کشور، گفت که پیونگ‌یانگ هرگز از تسلیحات هسته‌ای خود دست نخواهد کشید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز