خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی نیروی انتظامی:

به اندازه مردم انگلستان و اتریش شادیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۵۴۵

«مردم ایران، حتی در شرایط سخت و دشوار، نه تنها روحیه خود را نمی بازند، بلکه فرصتی برای شاد کردن و شاداب زیستن برای خود می یابند.»

معاون اجتماعی نیروی انتظامی با استناد به چند تحقیق معتبر جهانی درباره نشاط مردم کشورهای مختلف، گفت: آنان گزارش کرده اند که نشاط مردم ایران از بین ۱۵۰ کشور دنیا در میانه قرار دارد. یعنی نشاط مردم ایران نه به اندازه شهروندان هلندی، سوئدی و فرانسوی بالاست و نه در حد مردم بلاروس، عراق، زامبیا و کره شمالی پایین است، بلکه در سطح کشورهای همچون انگلستان، ترکیه، آفریقای جنوبی و اتریش است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، معاون اجتماعی ناجا پیرامون میزان شادابی در ایران گفت: مردم ایران، حتی در شرایط سخت و دشوار، نه تنها روحیه خود را نمی بازند، بلکه فرصتی برای شاد کردن و شاداب زیستن برای خود می یابند.

او افزود: شادابی ایرانیان از حدود ۶۰ درصد(در شرایط سخت و دشوار) تا ۹۰ درصد(در شرایط خوب و مساعد) در نوسان بوده است. پیشینه تاریخی ملت ایران نیز بیانگر آن است که ایرانیان اساساَ مردمی «شادخو» و «طنزپرداز» هستند و لاجرم حتی در دشواری‌ها نیز نمی گذارند خنده از لبان آنان رخت بر بندد.

منتظرالمهدی با اشاره به نتایج نظرسنجی یک موسسه آمریکایی(گالوپ) مبنی بر اینکه ایرانیان از حیثپارامتر شادابی در انتهای لیست و تنها بالاتر از چند چند کشور جهان قرار گرفته ‌اند، گفت: در نتایج نظرسنجی گالوپ ادعا شده است که مردم ایران شاد نیستند. این موسسه برای سنجش شادی تنها از یکی دو سئوال کلی بهره گرفته است. بنابراین، بر اساس داده های منتسب به گالوپ نه تنها نمی توان شادی مردم ایران را پایین تلقی کرد بلکه اساسا نمی توان به داوری پیرامون آن پرداخت.
.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز